سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه فرش و کفپوش CFE 2023 امسال برای اولین بار با همکاری انجمن صادرکنندگان فرش استانبول (İHİB) و انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرقی آناتولی (GAHIB) در استانبول برگزار شد. نمایشگاه فرش و کفپوش 2023 در مرکز نمایشگاه استانبول بین 5 تا 8 دسامبر 2023 برگزار شد. در آخرین روز نمایشگاه، ,ولکان آغار، معاون وزیر تجارت با بازدید از نمایشگاه با نمایندگان شرکت‌ها تبادل نظر کرد.

فرش و کفپوش CFE 2023 که بین 5 تا 8 دسامبر 2023 در استانبول برگزار شد، از روز اول هجوم شدید بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جلب کرد. در این نمایشگاه بیش از 20 هزار بازدیدکننده شامل 6 هزار خارجی از 103 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کردند و 278 شرکت داخلی و 51 شرکت خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.

معاون وزیر تجارت، ولکان آغار اطلاعات مربوط به نمایشگاه را از زینال عابدین کاپلان رئیس GAHİB و احمد حایری دیلر رئیس İHİB دریافت کرد و همراه با هیئت همراه از غرفه ها بازدید کرد. ولکان آغار در ارزیابی خود پس از این بازدید گفت: «صنعت فرش ما که زمینه اشتغال مستقیم 60 هزار نفر را فراهم می کند و تعداد ماشینآلات بافندگی‌ فرش ماشینی نصب شده به 1800 دستگاه رسیده است، یکی از مهمترین ارکان صنعت ترکیه است.

 

با زیرساخت و ظرفیت تولید قوی. کشورمان که دومین صادرکننده بزرگ فرش جهان است، در سال 2022 با 2.8 میلیارد دلار صادرات، سهم خود را در تجارت جهانی فرش به 17 درصد افزایش داد.

 

در سال‌های اخیر تلقی از فرش به عنوان یک کالای مصرفی بادوام ، به عنوان یک محصول تزئینی تغییر کرده است. کشور ما با فرهنگ قوی فرش، زیرساخت های طراحی، فرآیندهای تولید انعطاف پذیر و نوآورانه خود را با این شرایط رقابتی وفق می‌دهد و روز به روز جایگاه پیشرو خود را در جهان تقویت می کند. ما می‌بینیم که تلاش‌های طراحی، نوآوری و تنوع بازار در افزایش صادرات ما به ویژه به کشورهای توسعه یافته منعکس می شود.»

برگزاری نمایشگاه جهانی ترکیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است

ولکان آغار، معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه ترکیه جایگاه مهمی در تجارت جهانی دارد، گفت: این مهم است که کشور ما که دارای چنین جایگاه مهمی در تجارت جهانی است میزبان یک نمایشگاه جهانی با اعتبار بین المللی باشد. اگرچه برای اولین بار برگزار شد، اما به مدت چهار روز مورد توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفت. ما از صمیم قلب معتقدیم که این علاقه هر سال بیشتر خواهد شد و نمایشگاه ما مهمترین نمایشگاه این بخش در سطح جهانی خواهد بود.

مشارکت در نمایشگاه بین المللی شرکت‌ها توسط وزارت بازرگانی حمایت می شود

معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه به عنوان وزارت بازرگانی از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی برای صادرات پایدار حمایت می‌کنیم، گفت: همانطور که می‌دانید ما به عنوان وزارتخانه نمایشگاه‌هایی را نیز برگزار می کنیم که توسط شرکت‌های خود برگزار می شود. برای نمایشگاه های داخلی و بین المللی به منظور افزایش صادرات پایدار، ما از مشارکت آنها حمایت می کنیم.

 

علاوه بر این، ما نمایشگاه‌های داخلی خود را تشویق می کنیم تا فعالیت‌های تبلیغاتی انجام دهند تا به نمایشگاه‌های مهم جهانی تبدیل شوند. در سال 2023، 300 سازمان بین المللی نمایشگاهی و مشارکت فردی در 1478 نمایشگاه بین المللی و همچنین 44 نمایشگاه داخلی را در حیطه حمایت خود قرار داده ایم. با آگاهی از اهمیت نمایشگاه‌ها که از عناصر ضروری تجارت جهانی هستند، به حمایت از شرکت‌ها و سازمان‌های نمایشگاهی خود ادامه خواهیم داد.

"فعالیت منصفانه نقشه راه مهمی برای اهداف 2024 ما خواهد بود."

زینال عابدین کاپلان، رئیس GAHİB با ابراز خرسندی از بازدید ولکان آغار، اظهار داشت که شرکت‌ها نمایشگاه را راضی ترک کردند و گفت: «امروز معاون وزیر بازرگانی ما روحیه عالی برای صنعت ما داشت. ابتدا از معاون وزیر بازرگانی خود ولکان آغار تشکر می کنیم که ما را در هر بستری حمایت می کند و تلاش زیادی برای حل مشکلات ما انجام می دهد. در حالی که نتایج فعالیت در نمایشگاه خواهد بود. این یک تقویت روحی قابل توجه برای صنعت ما است، همچنین مقیاس مهمی در تعیین اهداف ما در سال 2024 خواهد بود. ما می خواهیم از شرکت کنندگان و همه کسانی که کمک کردند، به ویژه رئیس جمهورمان، آقای رجب طیب اردوغان، که از ما حمایت کرد، تشکر کنیم.»

منبع: اخبار نمایشگاه فرش استانبول

  • ۰۲/۱۱/۰۴
  • علی کرم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی