سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نقل از دوک، فعالین صنعت نساجی ایران اعتقاد دارند که برای حفظ ارتباط صنعت نساجی و دانشگاه بیش از پیش می بایست تلاش کرد. در ادامه گفتگویی با دو تن از فعالین صنعت نساجی ایران را میتوانید بخوانید.

دانشگاه و صنعت لازم و ملزوم یکدیگرند

عباس سرشارزاده، مدرس نساجی در این خصوص می گوید: من فارغ‌التحصیل دانشگاه امیرکبیر و بورسیه این دانشگاه هستم. هم تدریس در دانشگاه دارم و هم در صنعت فعال بودم. از سال 60 که دانشجو بودم کلنگ کارخانه حریر سمنان را زدیم . 42 سال سابقه صنعتی و 39 سال سابقه تدریس دارم.
جای ارتباط دانشگاه با صنعت خالی است. دانشجویان پروژه‌های خوبی مطرح می‌کنند ولی صنعتگران از آن خبردار نیستند تا اسپانسر شوند. هم دانشگاه و هم صنعت نیاز به همراهی دارند. متاسفانه متوجه نیستند این دو لازم و ملزوم همدیگرند و نباید وضعیت تقابلی داشته باشند.

انجمن صنایع نساجی در تلاش برای حفظ ارتباط صنعت و دانشگاه

پرستو تورانی، دانشجوی نساجی در این خصوص می گوید: ارشد شیمی نساجی از دانشگاه دولتی یزد داردم. به نظر من ارتباط صنعت نساجی و دانشگاه هم در زمان تحصیل هم بعد آن خیلی کم است. انجمن صنایع نساجی سعی دارد این ارتباط را حفظ کند.

  • ۰۳/۰۱/۲۷
  • علی کرم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی