سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نقل از دوک، یک کارخانه نساجی که محصولاتش را از گیرِسون -شهری در ترکیه- به اروپا صادر می کند، بیشتر برق مصرفی خود را از نیروگاه خورشیدی (SPP) تامین می کند. این واحد تولید کننده کت و شلوار در صنعت نساجی ترکیه با صادرات 90 درصدی محصولات خود به اروپا، حدود یک سال پیش پنل های خورشیدی(SPP) را بر روی سقف کارخانه به مساحت 6 هزار متر مربع نصب کرد.


این شرکت که سالانه 95 هزار کیلووات ساعت انرژی مصرف می¬کند، به لطف پنل های خورشیدی(SPP) ایجاد شده سالانه به طور متوسط 80 هزار کیلووات ساعت انرژی تولید می کند. مردان یوس(Merdan Yüce)، مدیر کل این شرکت، گفته است نیروگاه خورشیدی را به منظور کاهش هزینه های روز افزون انرژی و افزایش توان رقابتی خود در بازار بین المللی نصب کرده اند.

ما فقط نیازهای خود را تامین می کنیم و در نهایت طلبکار هم می شویم


او با ضمن بیان اینکه توان نیرگاه خورشیدی نصب شده تقریباً 800 کیلووات ساعت است، اظهار داشت که حدود یک سال است که از این فناوری، برق تولید می کنند.

 

یوس ضمن بیان اینکه آن ها این پروژه را با این انتظار انجام دادند که 95 درصد نیاز برق خود را تامین کند، گفت: "ما در آفتابی ترین ماه های تابستان همه نیازهای خود را برآورده می کنیم و حتی طلبکار می شویم." همچنین افزود: "به صورت سالانه، براساس هزینه  فعلی قبوض برق ما حداکثر 10 درصد نسبت به سال های گذشته بار اضافی در مصرف داریم، بنابراین تقریباً در انتهای سال سربه¬سر می شویم."

 

سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در بهره وری مهم است 


یوس با بیان اینکه انتظار می‌رود در سال‌های آینده محدودیت‌ها و قوانین جدیدی در خصوص انتشار ردپای کربن در اتحادیه اروپا اعمال شود، سخنان خود را به شرح زیر ادامه داد: "از سال 2026، انتظار می‌رود برخی مالیات‌ها و محدودیت‌های جدیدی  برای صادرات شرکت‌هایی که حساسیت لازم را در مورد ردپای کربن از خود نشان نمی‌دهند، اعمال شود. ما قبلاً به پنل های خورشیدی روی آورده‌ایم تا خود را برای انتشار ردپای کربن آماده کنیم و به یک مرکز تولید رقابتی‌ و سازگار با محیط زیست برای آینده تبدیل شویم."


اهمیت سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی برای کارایی


یوس با اشاره به اینکه شرکت‌هایی که در خارج از کشور ترکیه با آن ها کار می‌کنند نسبت به ردپای کربن خود در سطح بالایی حساس هستند، گفت: "ما مشتریان را در مورد انرژی خورشیدی توسط گواهی‌های بین‌المللی مطلع می‌کنیم و این موضوع مورد استقبال قرار می‌گیرد." او  با تاکید بر اینکه انرژی خورشیدی در حال برنامه ریزی برای ساخت کارخانه جدید است، خاطرنشان کرد که آنها سیستم های سقف تاسیسات جدید ساخته شده را به گونه ای انتخاب کرده اند تا زیرساخت مناسبی برای پنل های خورشیدی باشند.


یوس با بیان اینکه کشورهای زیادی از پنل های خورشیدی استفاده می کنند، گفت: "این کشورها نسبت به کشور ما مصرف انرژی خورشیدی بسیار کمتری دارند. منطقه ما نسبت به دریای سیاه، آناتولی مرکزی و منطقه مدیترانه زمان دریافت آفتاب کمتری دارد، اما به نظر من سرمایه گذاری در پنل های خورشیدی از نظر کارایی بسیار منطقی است."

منبع: https://aryadook.ir/

  • ۰۲/۱۱/۰۸
  • علی کرم پور

صنعت نساجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی