سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن B2B صنعت فرش چه اپلیکیشنی است؟ راه ارتباطی بین تولید کنندگان صنعت فرش و نساجی چگونه است؟ آدرس تولید کنندگان فرش ماشین را از کجا تهیه کنیم. آیا شما یک فروشنده هستید؟ نیاز به یک اپلیکیشن فرش دارید؟ در این مقاله کوتاه می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید بهتر از گذشته به بازاریابی و فروش محصولات فرش ماشین خود بپردازید.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی را می توان یافت که با این دانش آشنا نباشد. زیرا تکنولوژی اگر نباشد زندگی روزمره ما با مشکل روبرو شده و از حرکت باز می ایستد. به همین دلیل ما نمی توانیم از آن بهره نگیریم.

 

دانلود اپلیکیشن دوک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اپبلیکیشن ها به نرم افزار های گفته می شود که با گوشی های هوشمند موبایل از آن می توان استفاده کرد. هر کدام از این اپلیکیشن ها در برخی از روند پیشرفت و انجام کار های روزانه به ما کمک می کنند.

 

بهترین اپلیکیشن صنعت فرش ماشینی

اپلیکیشن های زیادی برای خرید و فروش فرش ماشینی به بازار اپلییکشن ها معرفی شده است ولی اینجا یک اپلیکیشن به شما معرفی می کنیم که جزء بهترین اپلیکیشن صنعت فرش میباشد که به صورت B2B فعالیت می کند و تمام امور بازاریابی تولید کنندگان و فروشندگان فقط به صورت تجاری انجام می گیرد.

 

این اپلیکیشن دوک نام دارد و توسط گروه آریا دوک طراحی و ساخته شده است. این اپلیکیشن از امکانات بسیار گسترده ای برای صنعت فرش ماشینی برخوردار است که مدیران و فعالان اقتصادی کشور می توانند از  آن استفاده کنند.

از کجا اپلیکیشن دوک را دانلود کنیم؟

برای دانلود مستقیم اپلیکیشن دوک به سایت ایران دوک مراجعه کنید و نسبت به نوع دیوایس گوشی خود یعنی IOS یا َAndroid  دانلود کنید.

 

دانلود اپلیکیشن دوک مایکت

دانلود اپلیکیشن دوک انار دونی، سیب چی، سیب اپ و... آخرین ورژن آن را دانلود کنید.

 

منبع: ایران دوک شبکه اجتماعی صنعت فرش ماشینی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی