سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

سفارش تابلو فرش چهره

در این وبلاگ در مورد نحوه سفارش اینترنتی تابلو فرش چهره و نکات مربوط به آن توضیح داده خواهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در یزد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سفارش تابلو فرش چهره در یزد از سایت دیجی دکوری یک گزینه عالی می باشد که در کمترین  زمان ممکن سفارش تابلو فرش چهره خود را ثبت کنید و بعد از یک روز کاری آن را از ما دریافت کنید. برای اینکار، شما باید وارد سایت دجی دکوری شوید و بعد تکمیل کردن فرم سفارش، عکس یا تصویر شخصی خود را ارسال کنید.

 

 

استان یزد، شهری با بافت چند هزار ساله خود یکی از زیباترین مکان های می باشد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جلب می کند. و عکس های یادگاری به جا می گذارند. یکی از هدایایی ماندگار و خاص تبدیل عکس به تابلو فرش می باشد که شما می توانید از طریق سایت دیجی دکوری اقدام فرمایید. سایت دیجی دکوری یکی از بزرگترین سایت های اینترنتی کشور می باشد که می توانید علاوه بر خرید محصولات دکوری، سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش در یزد هم در سایت ثبت کنید و آن را، بعد از یک روز  از طریق پست درب منزل تحویل بگیرید.

 

اما قبل از ثبت سفارش یکسری نکات ویژه وجود دارد که دانستن آن در انتخاب شما تأثیر گذار خواهد بود. این نکات شامل: نوع انتخاب تولید تابلو فرش چهره، اندازه و قاب تابلو فرش خواهد بود که شما باید با دقت آن را انتخاب کنید.

 

تابلو فرش چهره در سایت دیجی دکوری به دو صورت ممکن قابل اجرا میباشد که می توانید آن را در سایت دیجی دکوری ثبت کنید.

 

تابلو فرش چهره بافت: این روش از تولید با دسثتگاه های فرش ماشینی 1200 شانه و 1500 شانه انجام می گیرد و نسبت زمانی  تولید آن بالا خواهد بود.

 

تابلو فرش چهره با روش چاپی: در این روش بوم فرش در اندازه مورد نظر به صورت تک رنگ  با نخ سفید بافته می شود و پس از بافت به واحد چاپ کلاریس محتشم تحویل داده می شود و بعد از 45 روز کاری، تابلو فرش چهره شما آماده می شود.

 

چاپ سابلیمیشن: روش دیگری برای چاپ تصویر شخصی روی تابلو فرش می باشد که در طول یک روز آماده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش تابلو فرش چهره در یزد به سایت دیجی دکوری مراجعه کنید.

 

منبع: دیجی دکوری

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی